Συντονιστική Ομάδα

__________________

 

Αντιγόνη Παρμαξή -Συντονίστρια

H Δρ Αντιγόνη Παρμαξή είναι η Συντονίστρια του Δικτύου Ενίσχυσης και Ανάπτυξης Μάθησης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ). Είναι επίσης Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ελληνική Γλώσσα) στο Κέντρο Γλωσσών του ΤΕΠΑΚ και Ερευνήτρια στο Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης του  Τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του ΤΕΠΑΚ. Είναι κάτοχος πτυχίου Κλασικών Σπουδών από το Πανεπιστήμιο Κύπρου, μεταπτυχιακού τίτλου στις Επιστήμες της Αγωγής από το ίδιο Πανεπιστήμιο και διδακτορικού τίτλου από το Τμήμα Πολυμέσων του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.  Η διδακτορική της διατριβή επικεντρώθηκε στις δυνατότητες των κοινωνικών τεχνολογιών ως εκπαιδευτικών εργαλείων που υποστηρίζουν την κοινωνική κατασκευή ενός τεχνουρήματος από μια μικρή ομάδα φοιτητών/τριών. Συμμετέχει σε καινοτόμα χρηματοδοτούμενα ερευνητικά προγράμματα σε θέματα που αφορούν τη χρήση αναδυόμενων τεχνολογιών μάθησης (Augmented Reality Instructional Design for Language Learning; Digital Reality in Foreign Language Education for Medical Professionals). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την τεχνολογικά υποβοηθούμενη μάθηση, το σχεδιασμό της μαθησιακής εμπειρίας καθώς και την υιοθέτηση καινοτόμων παιδαγωγικών μεθόδων για την ενίσχυσης της μαθησιακής εμπειρίας.
Προσωπική ιστοσελίδα: http://antigoniparmaxi.weebly.com/ 

 

Άννα Νικολάου -Αναπληρώτρια Συντονίστρια

Η Άννα Νικολάου ανήκει στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Κέντρου Γλωσσών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) με ειδικότητα στη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας. Κατέχει διδακτορικό από το Trinity College Dublin (Ιρλανδία) με ειδίκευση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση μέσω των Διαδυκτιακών Ανταλλαγών και μεταπτυχιακό από το University of Warwick (Ηνωμένο Βασίλειο) με ειδίκευση στη Μεθοδολογία Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας. Κατέχει πτυχιακό τίτλο στην Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Πριν από την ένταξή της στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου εργάστηκε επί σειρά ετών ως Ανώτερη Λέκτορας στην ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση. Διδάσκει Αγγλικά για Ακαδημαϊκούς και Ειδικούς Ακαδημαϊκούς Σκοπούς. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, τις Διαδικτυακές Ανταλλαγές, την Πολυγλωσσία, καθώς επίσης και την Εκμάθηση των Αγγλικών ως Ξένης Γλώσσας με τη βοήθεια της Τεχνολογίας. Έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα σε διεθνή έγκριτα περιοδικά και έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα και ακαδημαϊκά συνέδρια.

 

 

Μαρία Κυράνου -Συντονίστρια Ακαδημαικής Ομάδας

Η Μαρία Κυράνου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Νοσηλευτικής από το 2017. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Νοσηλευτικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και συνέχισε στην απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας & Πληροφορική της Υγείας από το Ευρωπαϊκό Διαπανεπιστημιακό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα (ΕΚΠΑ και Πανεπιστήμιο Πειραιώς). Κατέχει διδακτορικό τίτλο σπουδών (PhD) από το School of Nursing του University of California San Francisco (UCSF), πρωτοπόρο ίδρυμα σε κρατική χρηματοδότηση νοσηλευτικών ερευνών στην Αμερική και παγκοσμίως. Πήρε μέρος στο σχεδιασμό και τη διενέργεια πρωτοποριακών νοσηλευτικών ερευνών σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και σε Ογκολογικές Κλινικές. Μεταξύ 2007 και 2009 ανέλαβε το ρόλο του Εθνικού Συντονιστή για την Ελλάδα (national coordinator) για τη διεθνή νοσηλευτική έρευνα EUROPAIN.  Έχει εκπαιδευτεί στην εκπαιδευτική μέθοδο «Problem Based Learning» την οποία εφαρμόζει στο Μεταπτυχιακό και Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Τμήματος Νοσηλευτικής. Η αξιολόγησή της για τη μέθοδο μαζί με τις αξιολογήσεις και τις αξιολογήσεις των μαθητών υποστηρίζουν μικτές πρακτικές μάθησης στο σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα.

 


Μάρλεν Ι. Βάσκες- Συντονίστριας Ομάδας Υποστήριξης Μάθησης

Η Μάρλεν Ι. Βάσκες είναι κάτοχος πτυχίου (B.Sc.) Βιολογίας από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, μεταπτυχιακού τίτλου (M.Sc.) «Περιβάλλον και Ανάπτυξη» από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και διδακτορικού τίτλου (Ph.D.) Μηχανικής Περιβάλλοντος από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Έχει εργαστεί σε συμβουλευτική εταιρεία στη Δομινικανή Δημοκρατία (2002-2003), σε ΜΚΟ στην Κύπρο (2003), στις Ιατρικές Υπηρεσίες και Υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας (2004-2009), στο Εργαστήριο Μηχανικής Περιβάλλοντος ΓΑΙΑ, Τμήμα Πολιτικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος (2006-2012) και στο Ερευνητικό Κέντρο Νερού ΝΗΡΕΑΣ του Πανεπιστημίου Κύπρου (2012-2015). Από το Σεπτέμβριο 2012 εργάζεται στο Τμήμα Χημικών Μηχανικών στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό Περιβαλλοντικής Μικροβιολογίας και Βιοτεχνολογίας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την περιβαλλοντική τοξικολογία σε υδάτινα και μηχανικά οικοσυστήματα. Ενδιαφέρεται για την επιστημονική επικοινωνία και τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων στην έρευνα. Είναι αντιπρόεδρος της COST Action Ocean4Biotech «Ευρωπαϊκή διεπιστημονική πλατφόρμα δικτύωσης για τη θαλάσσια βιοτεχνολογία». Από το 2020 είναι Μέλος του Δικτύου Ανάπτυξης Μάθησης που ενδιαφέρεται να ενισχύσει την ενεργό μάθηση στα πεδία STEAM, ειδικά στον τομέα της βιολογικής μηχανικής. Προηγουμένως ήταν ερευνήτρια για 10 χρόνια στο Εργαστήριο Μηχανικής Περιβάλλοντος ΓΑΙΑ και αργότερα στο Διεθνές Κέντρο Ερευνών Υδάτων ΝΗΡΕΑΣ του Πανεπιστημίου Κύπρου και Επιθεωρήτρια Υγείας στις Ιατρικές και Δημόσιες Υπηρεσίες Υγείας του Υπουργείου Υγείας Κύπρου για 5 χρόνια.

 


Δημήτριος Μπόγλου- Συντονιστής Ομάδας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας 

Ο Δημήτριος Μπόγλου ανήκει στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Κέντρου Γλωσσών με ειδικότητα στη διδασκαλία της Αγγλικής και της Γερμανικής Γλώσσας. Σπούδασε στο Texas State University όπου πήρε το B.A. στη Γερμανική γλώσσα. Επίσης κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στο TESOL/TEFL από το St. Michael’s University (Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής). Σπουδάζει σε επίπεδο Μάστερ τη χρήση των πολυμέσων στη γλωσσική διδασκαλία σε Γερμανικό πανεπιστήμιο. Δίδαξε επί σειρά ετών στο Τexas State University, University of Texas, St.Michael’s University και ως επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Ανόβερου (Γερμανία). Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνεται η κοινωνική γλωσσολογία και η γλωσσική αξιολόγηση.

 

 

 



Γιώργος Παναγιώτους -Εκπρόσωπος Προπτυχιακών Φοιτητών/τριών

Ο Γιώργος είναι προπτυχιακός φοιτητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου. Ο Γιώργος είναι πτυχιούχος Εμπορίου Χρηματοοικονομικών και Ναυτιλίας από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Ως άτομο με σωματική αναπηρία λόγω της μυϊκής δυστροφίας Duchenne, ο George αγωνίζεται καθημερινά για την εκπλήρωση των ονείρων του αλλά και των στόχων του και τη δημιουργία μιας πιο ανθρώπινης κοινότητας. Στον ελεύθερο χρόνο του ο Γιώργος γράφει επίσης βιβλία και έχει εκδώσει το πρώτο του βιβλίο με τίτλο Ένας Αλλιώτικος Οδυσσέας όπου μιλά για τις δικές του εμπειρίες ζωής και τις προσωπικές του ιδέες και απόψεις για την ανθρωπότητα μέσα από τα μάτια ενός ανθρώπου με σωματικές αναπηρίες. Οι μεγαλύτερες αρετές του στη ζωή είναι ο σεβασμός στη διαφορετικότητα στους ανθρώπους και η σημασία μιας αληθινής φιλίας.

 

 

 


Ραφαήλ Σοφοκλέους – Εκπρόσωπος Μεταπτυχιακών Φοιτητών/τριών

Ο Ραφαήλ Σοφοκλέους είναι υποψήφιος διδάκτορας στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Νέες Τεχνολογίες για τη Μάθηση και την Επικοινωνία και πτυχίου στις Σπουδές Επικοινωνίας και Διαδικτύου. Τα τρέχοντα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν τα νέα και εναλλακτικά μέσα και ιδιαίτερα την κοινωνική κατασκευή της αναπηρίας στο Διαδίκτυο. Έχει συνεργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα, συμπεριλαμβανομένου του έργου Erasmus+ «MATE», το οποίο στοχεύει στην καταπολέμηση των διακρίσεων, της ρητορικής μίσους και την προώθηση του σεβασμού της διαφορετικότητας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην καθημερινή ζωή. Η διδακτορική του μελέτη επικεντρώνεται στην κοινωνική κατασκευή και διαχείριση της ταυτότητας των ατόμων με αναπηρία στο διαδίκτυο.