Students as pedagogical agents
__________________
Φοιτητές ως παιδαγωγικοί σύμβουλοι
Η συμπερίληψη της προοπτικής των φοιτητών/φοιτητριών, των ιδεών και των εμπειριών τους στις συζητήσεις για την παιδαγωγική προσέγγιση παρέχει μια μοναδική ευκαιρία στο ακαδημαϊκό προσωπικό να προβληματιστεί σχετικά με τη διδακτική πρακτική έχοντας στο επίκεντρο τους/τις φοιτητές/τριες. Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η ενεργή εμπλοκή των φοιτητών/τριών στην παροχή ανατροφοδότησης προς τους/τις διδάσκοντες/ουσες σε θέματα που αφορούν την διδακτική πρακτική.
Ρωτήστε έναν/μια Παιδαγωγικό Σύμβουλο
Είστε διδάσκοντας/διδάσκουσα στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο και αναρωτιέστε τι σκέφτονται οι φοιτητές/τριες για συγκεκριμένες στρατηγικές διδασκαλίας ή αξιολόγησης; Πώς ανταποκρίνονται οι φοιτητές/τριες σε μια καινοτόμο μέθοδο; Ρωτήστε έναν φοιτητή/τρια! Οι διδάσκοντες/ουσες του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου καλούνται να υποβάλουν τις ερωτήσεις τους και οι φοιτητές/τριες ως Παιδαγωγικοί Σύμβουλοι του Πανεπιστημίου θα μοιραστούν τις σκέψεις και τις εμπειρίες τους.
Λίγα λόγια για την Πρωτοβουλία
Ακαδημαϊκοί και φοιτητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν για τον μετασχηματισμό της διδασκαλίας και της μάθησης στο Πανεπιστήμιο. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας αυτής, ο/η εκάστοτε ακαδημαϊκός που επιθυμεί ανατροφοδότηση αναφορικά με ένα μάθημα του ή σύνολο μαθημάτων ή ακόμα και για πιλοτικά προγράμματα διδασκαλίας, μπορεί να θέσει μια σειρά ερωτήσεων στην ομάδα φοιτητών/τριών ως Παιδαγωγικοί Σύμβουλοι. Με τη σειρά τους, οι εμπλεκόμενοι/ες φοιτητές/τριες θα δώσουν την ανατροφοδότηση τους στον/ην ακαδημαϊκό σε γραπτή μορφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Η πρωτοβουλία ενεργοποιείται μέσω της ιστοσελίδας του Δικτύου Ενίσχυσης και Ανάπτυξης Μάθησης, όπου θα παρέχεται στους/στις ακαδημαϊκούς σύνδεσμος για αποστολή μηνύματος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους/στις φοιτητές/τριες στους οποίους έχει ανατεθεί ο ρόλος του Παιδαγωγικού Συμβούλου. Στη συνέχεια η συνεργασία μπορεί να υλοποιείται είτε διά ζώσης είτε διαδικτυακά. Προτείνεται όπως οι φοιτητές/τριες που ενδιαφέρονται να λαμβάνουν μέρος στη πρωτοβουλία αυτή να υποβάλλουν το ενδιαφέρον τους μέσω ανοιχτής πρόσκλησης του Δικτύου Ενίσχυσης και Ανάπτυξης Μάθησης και να λαμβάνουν Πιστοποιητικό Συμμετοχής.
Γνωρίστε τους/τις Παιδαγωγικούς Συμβούλους
Οι Παιδαγωγικοί Σύμβουλοι συμμετέχουν από διάφορα Τμήματα του Πανεπιστημίου. Δείτε τους τρέχοντες συμβούλους μας καθώς και αυτούς που έχουν υπηρετήσει στο παρελθόν στη σελίδα των συμβούλων μας.
Γνωρίζετε κάποιον/α φοιτητή/φοιτήτρια που θα γινόταν εξαιρετικός Παιδαγωγικός Σύμβουλος; Είστε φοιτητής/τρια που ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στην Πρωτοβουλία “Φοιτητές ως Παιδαγωγικοί Σύμβουλοι”; Επικοινωνήστε με το Δίκτυο Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης στο learning.network@cut.ac.cy
Οι Παιδαγωγικοί μας Σύμβουλοι
Αυτή η σελίδα περιλαμβάνει τους/τις προπτυχιακούς/ες και μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες που έχουν υπηρετήσει ως σύμβουλοι στο παρελθόν, καθώς και εκείνους που εργάζονται επί του παρόντος στην πρωτοβουλία “Φοιτητές ως Παιδαγωγικοί Σύμβουλοι”
Γιώργος Παναγιώτου | Ραφαήλ Σοφοκλέους |
---|---|
Ο Γιώργος Παναγιώτου είναι φοιτητής (2ο πτυχίο) στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου. Κατέχει πτυχίο από το τμήμα Εμπορίου Χρηματοοικονομικών και Ναυτιλίας. Ως άτομο με αναπηρίες λόγω μυικής δυστροφίας Duchenne ο Γιώργος καθημερινά αγωνίζεται για την εξασφάλιση των ονείρων αλλά και των στόχων του καθώς και τη δημιουργία μιας πιο ανθρώπινης κοινωνίας. Ο Γιώργος ασχολείται επίσης με την συγγραφή βιβλίων και έχει ήδη εκδώσει το πρώτο του συγγραφικό έργο με τίτλο Ένας Αλλιώτικος Οδυσσέας οπού διηγείται εμπειρίες ζωής που ο ίδιος πέρασε καθώς και απόψεις αλλά και σκέψεις για την κοινωνία που μόνο ένα άτομο με αναπηρίες είναι ικανό να κατέχει. Κύρια ιδανικά του είναι ο σεβασμός προς την διαφορετικότητα αλλά και η σημαντικότητα μιας αληθινής φιλίας. |
Ο Ραφαήλ Σοφοκλέους είναι υποψήφιος διδάκτορας στο τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του ΤΕΠΑΚ στο αντικείμενο Κοινωνική Απόκλιση και ΜΜΕ. Κατέχει πτυχίο Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου και μεταπτυχιακό τίτλο στις Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στην κοινωνική κατασκευή της αναπηρίας στα ΜΚΔ και στην επίδραση των νέων και εναλλακτικών μέσων στη δημοκρατία και τη δημόσια σφαίρα. Έχει συνεργαστεί σε διάφορες ερευνητικές εργασίες. Μεταξύ αυτών είναι και το ερευνητικό πρόγραμμα Erasmus+ «MATE», το οποίο στοχεύει στην καταπολέμηση της ρητορικής μίσους και στη προώθηση του σεβασμού προς τη διαφορετικότητα στα ΜΚΔ και στην καθημερινή ζωή. Η διδακτορική του μελέτη εστιάζει στη κοινωνική κατασκευή και διαχείριση της ταυτότητας των ΑμεΑ στα ΜΚΔ |